dimecres, 22 de febrer del 2017

5è de Primària: Xerrada refugiats

Dimecres 8 de febrer els alumnes de 5è de Primària i els del grup d’Emprenedoria de 3r d’ESO vam assistir a la xerrada d’un fotoperiodista que va parlar-nos dels Refugiats a partir de la seva feina en països arreu del món.
Hem recollit algunes de les nostres impressions en sortir de la xerrada i les volem compartir:

  • Aquesta experiència hauria de ser obligatòria per a tots els alumnes, tant pels que ja ho sabien com els que no, tant per als més rics com els que menys.
  • Recomano aquesta experiència.
  • Recordeu que, encara que no passi aquí, no vol dir que no estigui passant!
  • Em vaig sentir alegre i alhora rabiós i trist: alegre perquè tinc la sort de tenir casa i aliments; rabiós per veure en les fotografies com els policies maltractaven els refugiats; i trist perquè molts passaven gana, necessitaven roba...
  • Jo recomano aquesta xerrada perquè aprens moltes coses i tens una barreja de sentiments.
  • No em va agradar perquè em va fer pena, però ara sé com en sóc d’afortunada.
  • Em va agradar veure què passa en realitat: no tenen xampú, els calen sabates...
  • Vaig experimentar tot el que els passa a aquesta gent.
  • Perquè mereixen una vida millor i ser feliços com nosaltres.
  • No em va agradar perquè algunes persones van pensar que els refugiats són pobres i no és cert: és la guerra qui ho ha provocat.
  • Em va ajudar a posar-nos en la seva situació.
  • He après que els refugiats no són mala gent.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada